WIELKIE ŻARCIE

Profil żywieniowy

BMI: w normie, bez większych wahań w ciągu życia
Przerabiane diety: trzydniowa niskokaloryczna (bardzo nisko…), dwutygodniowa głodówka – kilka lat temu
Obecny sposób odżywiania: bez nabiału, glutenu, produktów przetworzonych, zwiększona ilość białka
Alergie: nietolerancja laktozy, sprawdzanie reszty w toku
Śniadania: owsianki, omlety z mąkami bezglutenowymi i warzywami
Obiady: bogate, gęste zupy, mięso, ryby, ryż, ziemniaki, makarony bezglutenowe
Przekąski: orzechy, owoce, warzywa

Artykuły o diecie bezglutenowej

  4 comments for “WIELKIE ŻARCIE

  1. 29 maja 2014 at 07:57

    Ja również staram się wprowadzić sobie dietę bezglutenową. Na początku odstawiłem zupełnie słodkie i gazowane napoje. Chleb ciemny jem max 2 kromki dziennie.

  2. Anonimowy
    24 czerwca 2014 at 17:22

    Dieta bezglutenowa stosowana przez ludzi bez celiakii to mylenie związków przyczynowo skutkowych. Gluten nie jest w stanie szkodzić, natomiast przy okazji tej diety odstawia się produkty o sporej (i zbędnej) zawartości cukru, na przykład.

    • 25 czerwca 2014 at 09:06

      O, no pewnie. Mnie szczerze mówiąc przerażają bardziej te inne, nieglutenowe czynniki. Dzięki za zwrócenie uwagi na ten fakt, myślę, że dobrze byłoby, gdybym podkreślała w swoich tekstach ten rozdział kwestii glutenowych od cukrowych.

    • 13 marca 2016 at 14:17

      jakieś dowody skąd zdanie że nie jest w stanie szkodzić? jest najbardziej zmodyfikowanym genetycznie białkiem we współczesnym świecie, ciężko przewidzieć jak zachowuje się w organizmie ludzkim skoro nie ma nic wspólnego z glutenem z wielu lat wstecz

Dodaj komentarz

Visit Us On TwitterVisit Us On FacebookVisit Us On Google Plus